asdsfafsd 12995 12996

Bleskovo rýchle nátierky 3x inak

Nudia ťa nátierky plné konzervantov a umelých prísad? Máme pre teba 3 zdravé alternatívy, ktoré budeš mať za chvíľu hotové. Tieto nátierky nielenže vynikajúco chutia, ale sú aj plné vitamínov. Všetky recepty sú pre cca 4 osoby a zaberú ti maximálne 15 minút.

Nátierka z tekvicových semiačok

toa-heftiba-322074-unsplash • 70g tekvicových semiačok • 400g jemného kozieho syra alebo cottage cheese • 1 uvarené vajíčko • 3 PL tekvicového oleja • 2 PL bieleho jogurtu • 2 ČL mletej rasce Najprv opražíme tekvicové semiačka na suchej panvici. Sporák vypneme, keď semiačka začnú rozvoniavať. Po vychladnutí ich nakrájame na malé kúsky a dáme do misky, do ktorej pridáme postupne všetky ingrediencie. Uvarené vajíčko najemno nastrúhame do misky. Osolíme a okoreníme podľa chuti. (K nátierke sa skvele hodia olivy).

Zelerová nátierka s vajíčkom

monika-grabkowska-731839-unsplash •  300g jemného tvarohu • 150g koreňa zeleru • 1 uvarené vajíčko • 2 PL bieleho jogurtu • citrónová šťava Koreň zeleru očistíme a spolu s vajíčkom ho nastrúhame najemno. Pridáme do misky zvyšné ingrediencie a dochutíme podľa potreby. Odporúčame tiež pridať do receptu vlašské orechy podľa chuti.

Mrkvovo-špenátová nátierka

asnim-asnim-142813-unsplash • 250g nastrúhanej mrkvy • 70g čerstvého baby špenátu • 2 strúčky cesnaku • 200g cottage cheese • 1 PL olivový olej • 1 PL chia semienka • citrónová šťava • 2 PL strúhaný parmezán Čerstvý špenát nasekáme najemno. Mrkvu očistíme a nastrúhame. Všetky suroviny zmiešame spolu do misky a všetko premiešame. Dochutíme opäť soľou a korením. Odporúčame tiež pridať do receptu vlašské orechy podľa chuti. Nátierky najlepšie chutia na celozrnných hriankach alebo s chrumkavými celozrnnými krekrami. Bon apettit.
Vezmi si svoju hodinu zdarma
Urobiť prvý krok je vždy najťažšie. Aby sme ti cestu za novou formou uľahčili,
tvoja prvá hodina v FIT UP! je na nás. Získaj ju teraz!
Chcem ju!
Chcem ju!