hlavna vrchna silovy fitness trening

Silový tréning

Pri cvičení so závažiami ide o tréning, ktorý je vhodný pre začiatočníkov, stredne pokročilých a pokročilých. Cvičíš riadenými pohybmi, a tým posilňuješ oporné a podporné svalstvo. Pri tomto druhu tréningu sa zlepšuje celková sila a stabilita tela.

Posilňovacie stroje a voľné závažia

V štúdiách FIT UP! máte k dispozícii veľký priestor práve na cvičenie s činkami, ktoré sú od nášho výrobcu značky Technogym. Na výber máš z jednoručných činiek, obojručných činiek, hrázd, lán, posilňovacích lavíc, veží, strojov na posilňovanie nôh a iných.

VÝHODY A CIELE TRÉNINGU

Ťažkými závažiami trénuješ dosiahnutie maximálnej sily a tvoje svaly sa učia koordinácii pomocou voľných pohybov.
EFEKTÍVNE FORMOVANIE SVALOV
Silový strojový tréning na posilňovanie podporuje rast tvojho svalstva.
CIELENÉ FORMOVANIE SVALSTVA
Správnym cvičením s voľnými závažiami spáliš tuky a zviditeľníš svoje svaly!

Vypracuj si jednotlivé časti tela, spaľuj efektívnejšie tuky a zviditeľni tak svoje svaly!

vision01

1. Jednoručné činky

 
Vo všetkých fitness centrách FIT UP! máš k dispozícii veľký priestor, ktorý je účelovo rozdelený na cvičenie s jednoručnými, podľa váhy usporiadanými činkami.

Posilňovacie stroje:
V každom štúdiu ti ponúkame variabilné a intenzívne cvičenia napr.: vzpieranie, nadhmat alebo kladivové cviky, rôzne univerzálne lavice, 1-50 kg jednoručky, ako aj 1-10 kg činky.

2. Stojany

 
Niektoré fitness centrá FIT UP! sú vybavené Omnio vežou a multipressmi. Na nich cvičíš jednoduché i profesionálne cviky. V každom fitness centre máš k dispozícii činkové kotúče s váhou od 1,25; 2.5; 5; 10; 15; 20; a 25 kg.

Posilňovacie stroje:
Veža Omnio (multifunkčný posilňovací stojan) – ti umožní istené cvičenie s ťažkými závažiami, je optimálna na cviky ako vzpieranie do kríža, cviky v drepe, benchpress.

Multipress – istená pozícia obojručiek ti umožní cvičiť bezpečné cviky ako na lavici, cviky v drepe a na ramená.

Stojan na vzpieranie v drepe – určený na voľné cviky s obojručkami na ramená v stoji, v drepe alebo vzpieranie do kríža.

3. Duálne stroje

 
Duálne stroje tvoria most medzi klasickým silovým strojovým cvičením a cvikmi s voľnými závažiami.

Stroje sa dopĺňajú závažiami manuálne. Sú vybavené viac ako dvomi od seba nezávisle uloženými záťažovými ramenami. Tieto ramená umožňujú separátne a vyvážené cvičenie oboch polovíc tela. Zabrániš tak nerovnomernosti a tvoje svaly sa budú formovať rovnomerne. V každom centre máš pri tom k dispozícii kotúče s váhou od 1,25, 2,5, 5, 10, 15, 20, ako aj 25 kg.

Posilňovacie stroje:
K dispozícii máš benchpressy, lavice s kladkami, stojany, veže, veslovacie trenažéry, lavice na posilňovanie brušného svalstva alebo duálny benchpress.

4. Veže


 
Na vežiach vybavených kladkami, s dvomi alebo štyrmi stanicami cvičíš pomocou lanového systému, ktorý udržiava tvoje svalstvo stále v napätí. Na svalstve môžeš pracovať pod rôznymi uhlami, obmieňať cviky, čo zabezpečuje zmenu a novú stimuláciu svalstva.

Posilňovacie stroje:
Štvorstaničné veže (kladkové, veslovanie v sede), lanové veže, dvojité veže a bohaté príslušenstvo ako kladková tyč, paralelný alebo tricepsový úchop, laná, trianglový, priamy úchop a úchop v ohybe.

5. Obojručné činky


 
Obojručné činky Ti umožňujú trénovať s relatívne ťažkými závažiami. Pritom cvičíš všetky dôležité základné cviky, ako napr. benchpress, drepovanie, cviky do kríža alebo veslovanie v predklone. V každom centre máš na cvičenie k dispozícii kotúče s váhou od 1,25, 2,5, 5, 10, 15, 20 do 25 kg.

Posilňovacie stroje:
V našich štúdiách nájdeš rôzne lavice na benchpress, cviky do kríža, vzpieranie, posilňovanie ramien, cviky v drepe a Scott-Curlove cviky (cviky s EZet tyčou).

Galéria

Staň sa našim VIP členom
a získaj ďalšie výhody.