hlavna vrchna foto vytrvalostny fitness trening

Vytrvalostný kardio tréning

Vytrvalostný tréning je kondičný tréning ktorého cieľom je trénovať tak, aby tvoje telo dosiahlo určitý výkon za dané časové obdobia. Pri tomto druhu tréningu posilňuješ srdce, krvný obeh a spaľuješ tuky.

Výhody a ciele tréningu

Väčšia výdrž a lepšia kondícia
Pravidelné Cardio Ti pomáha dosiahnuť maximálnu a dlhodobú kondíciu s rýchlou regeneráciou.
Efektívne spaľovanie tukov
Posilňovanie imunitného systému a napomáhanie k lepšej fyzickej i psychickej kondícii
Formovanie svalov

vision01

VYBAVENIE POSILŇOVACÍMI STROJMI

Vo všetkých fitness centrách FIT UP! máš 18 hodín k dispozícii vysokokvalitné stroje značky Technogym – napr. bežecké pásy, steppery, veslovacie trenažéry, eliptické a crossové trenažéri a rotopedy/bicykle.

K dispozícii vo všetkých štúdiách FIT UP!

STROJE

Eliptický trenažér a crossový trenažér

S týmto obľúbeným strojom trénuješ spodnú aj vrchnú časť tela. Trénuj samostatne alebo si urči tempo zo širokého výberu tréningových profilov. Na eliptickom trenažéri sa nohy pri cvičení pohybujú na elipsovitej dráhe. Pri crossovom trenažéri sa pri cvičení nohy pohybujú do strán, napodobňujúc pohyb pri korčulovaní.

Stepper

Na stepperi trénuješ svaly imitáciou kráčania po schodoch. Namáhaš najmä svalstvo na nohách – formujú sa ti lýtka a chutný zadoček. Trénuj samostatne alebo si urči tempo zo širokého výberu tréningových profilov. Stupne zaťaženia: 1 – 25

Veslovací trenažér

S veslovacím trenažérom od Technogymu trénuješ naozaj intenzívne, nakoľko pri ňom zaťažuješ skutočne všetky svaly. Veslovacie trenažéry používajú aj profesionálni športovci na vylepšenie svojej celkovej kondície.

Bežecký pás

Dlhodobá klasika pri vytrvalostnom tréningu. Vyberáš si z množstva programov a tvoje telo dostávaš do kondičky priebežne. Bežecký pás je optimálny na spaľovanie tukov a množstva kalórií.
Nastav si uhol stúpania ( 1 – 15) a simuluj „beh do kopca“. Rýchlosť sa dá nastaviť individuálne.

Rotoped/Bicykel

V štúdiách FIT UP! sa môžeš stretnúť s dvomi druhmi rotopedu, sedacím s opierkou a klasickým. Rotopedom zaťažuješ najmä nohy. Na rozdiel od eliptického trenažéru trénuješ svalstvo v trupe sám. Aj tu si môžeš vybrať z rôznych programov alebo trénovať individuálne.

Galéria

Staň sa našim VIP členom
a získaj ďalšie výhody.